MY DAYS.

Alltså har varit jättedålig på att skriva vad jag har haft för mig om dagarna förutom att jag har nämt det lite sådär.
Drar ihop det lite noggrannare nu!

- Var hos Michelle i förrgår. Tittade på gamla bilder och skrattade.
- Var hemma och åt en sväng.
- Gick tillbaka till Michelle och tittade på skräckis. MYS.
- Hem vid typ halv 22.
- Träffade Max, Erik, Robin & Johannes. Snackade lite med dom.
- Fick provsitta på max moppe. Provrullade lite på den, haha fegis som man är!
- Var där tills typ 22.
- När jag kom hem smsade max, dom ville låna film av mig.
- La filmen i brevlådan, och smög på dom när dom hämtade den.

- Har träffat Bella mycket.
- Åkte till eskilstuna igår. Tåget skulle gå 09:35.
- När tåget var trasigt så fick vi istället åka buss. Det tog ca en timme-.-
- Väl framme i eskilstuna så gick vi runt och kikade på saker och shoppade lite.
- Jag hittade lite grejer som jag ska visa bilder på snart!
- Vi skulle äta sallad på någon pizzeria, det var as-sliskigt, blä. Men det dög.
- Shoppade lite mera efter maten innan vi begav oss hemåt med 14:52 tåget.
- I love you.

- Har sjungit och spelat mycket gitarr. Jätteskoj.
- Pappa hjälpte mig att fixa en grej i mitt rum, ni får snart se bilder när allt är klart, lovar.
- Gick inte på fotbollsträningen, mer info om det får ni senare.
- Åkte hem till Bella och tittade på grease 2. Mys.
- Jonas kom till Bella vid 23 ungefär och han&jag åkte ut och cyklade lite och snackade.
- Vid 00.00 så åkte jag hem till mig och satte mig vid denna makapär.

- Nu ska jag sjunga lite, sen fixa bilderna.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0