Memories.


detta är det enda som får mig att längta lite till skolan. världens underbaraste b.


och såklart dessa underbara tjejer.


fridas "kalas" 09




hos bella i början av sommarlovet. ge mig den dagen tillbaka tack.


grönalund förra året med bella. fasen så mysigt med sommarkrysset och allt!


högtrycks tjejgruppsläger 09. datumet på bilden stämmer inte.


övernattning med fotbollen förra året. det var under någon cup, vi hade sjukt kul.


körslaget. det är en dag jag aldrig glömmer, när vi traskade runt på stockholms gator som stolta västeråsare.


finnåker med konfan. har aldrig i hela mitt liv varit så trött som när jag somnade på morgonmässan dagen efter.


15 årsdagen


rättvik med konfan i år


alla tjejgruppstider. alltså vi hade sååå kul!


Den här får avsluta.
Dom här sakerna fick mig att sitta och le oavbrutet. Om man bara kunde få spola tillbaka tiden lite. Skulle göra stor nytta.

Älskar disney låtarna, så himla fina.


Människa se himlen nu
Öppna hjärtat känn dig fri
Se vad livet lät dig bli
En dag är du glad att du.

Kommentarer
Postat av: emma

malin snällatabort bilden på mig och bella. du ladda ju upp den i den förra blogg då jag sa åt dig att tabort den också, jajaaaa

tabort eru göllig. puss älskling

2010-08-12 @ 16:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0