Kvällsupdate.

Spåret gick ovanligt bra idag. Orkade ta mig runt hela utan att behöva gå någonting, och med min kassa kondis så var det sjukt bra heheh. Helt slut efteråt, snacka om att det var varmt i skogen. Nästan sol överallt.


Såhär otroligt snygga var vi i spåret idag. Enligt mina kunskaper inom paint alltså!

När vi hade kommit runt ett varv så satte vi oss på stigen och njöt av skuggan och vinden. Vi njöt ända tills vi reste oss upp och Bella hade en stor fet säkert en decimeters-larv på linnet. Och jag svär, den var röd & skitstor och äcklig och bella stackarn skrek och jag fick panik och vifta bort den och sen gick hjärtat i 120 igen.. Aja, vi överlevde! Kommer nog ett till inlägg innan jag somnar kanske. Hörshej

Kommentarer
Postat av: e

fan va duktiga vi var! och shit vad panik jag fick.

LOVE YOU<3

2010-08-05 @ 23:44:05
URL: http://eanderssonn.blogg.se/
Postat av: ylvisen

Riktigt snygg bild ju! Va duktiga ni var. Såg häromdagen (när jag sprang hemifrån och ner till tillberga och sen ett varv och hem ;o) att de hade huggit ner väldigt mycket skog i spåret = mycket sol! = jobbigt!

2010-08-06 @ 10:17:05
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0