It's gonna be a bumpy ride.

Vaknade vid 11 idag. Skulle egentligen gå upp lite tidigare för att kunna somna ikväll. Men spelaroll.
Ska iallafall in till bellevue med lite brudar & bowla lite senare. NÄSTAN säker på att jag kommer att komma sist men det gör ingenting! Jag suger i bowling. Var skitbra i det förut (skryt), men nu skjuter jag i rännan hela tiden haha! Efter bowlingen är det bestämt att det blir pizza-ätning i mitt lusthus & jag lovar att den sista dagen på detta sommarlov kommer bli enormt mysig.

Här har ni en låt ni kan shejka rumpan till!


I wanna boom bang bang with your body yo
Were gonna rough it up before we take it slow
Girl let me rock you rock you like a rodeo
Its gonna be a bumpy ride


Kommentarer
Postat av: emmeline

SV: Jag förstog inte ens slutet.. Älskar den endå. Förstår inte om dom blev tillsammans igen eller om dom bara blev kompisar, menmen. :-)

2010-08-22 @ 14:10:51
URL: http://queenemme.blogg.se/
Postat av: ylvisen

Njut av den sista dagen på sommarlovet!!



Ses vi imorgon hos mamma och pappa kanske?



kram

2010-08-22 @ 14:39:56
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0