Gästinlägg /FRIDA

Hej på Malins fina läsare!
hon ville att jag skulle gästblogga och det är jag ju sååå bra på, so why not?:D haha. nä, faktiskt inte den blekaste lilla aning om hur man gör men men.
snackade nyss med Malin i telefon i cirka en och en halvtimme, mycket att prata om efter att hon missat första "riktiga" skoldagen. ungen har ju gått och blivit sjuk, usch. det är inte bra alls, förhoppningsvis får jag träffa henne imorgon i alla fall!

tycker detta blev ett väldigt kul och fint inlägg av mig, eller hur? så avslutar såhär:
KRYA PÅ DIG VÄRLDENS BÄSTA MALIN, VI SAKNAR DIG I SKOLAN BRE:( i♥u



min sångfågel♥

/ kram från FRIDA

Kommentarer
Postat av: Linnea

såg längre ner på dinna inlägg,du åt kebab o hyrde en film + att du hostade som atan

exat så hade jag det!,men jag kunde gå till skolan idag för hotan blev bättre.

rätt coolt haha;)

Krya M!

ok,men då ska jag fortsätta att läsa boken!



Kram!

2010-08-30 @ 17:18:51
URL: http://aaalinnea.blogspot.com
Postat av: Frida

Vill du få hem GRATIS presentkort till olika värden

150:- 250:- 300:- el 500:- kronor på olika affärer?

OBS detta är helt gratis!!! Jag har fått presentkort på över

2500kr! Gå in på länken och registrera dig...

Det FUNKAR! Jag LOVAR!!!

Kicks, Åhlens, H&M, Nellys, cubus och massa fler!!

det finns en sida för pressentkort mest riktat mot affärer med smink och en riktat mot kläder.



smink:

http://www.gratismakeup.se/?r=235976



kläder:

http://www.gratisklader.se/?r=194163

2010-08-30 @ 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0