@ Fridas home.

Damsög huset imorse. Åkte till mormor och morfar och plockade upp alla äpplen på hela deras tomt. PUH! Det var en hel del kan jag säga. Det blev ca 5 hinkar. Träffade Clara & Amanda på vägen också så jag snackade lite med dom. Frida kom till mormor & morfar efter en stund och hjälpte mig med den sista hinken. Och som jag visste så kom herskapet hem precis när vi var klara! Tänkte hela tiden att: nu kommer dom nog snart så det är bäst att det blir klart. Och precis när det är klart så kommer dom haha. Ironiskt.


Nu sitter jag hos Frida och vi ska snart käka, efter att hon har kikat på sin blogg och sånt. Vet icke vad vi ska hitta på senare förutom att sitta och hålla våra vänstertummar för att elin blir frisk tills fredag. HOPEHOPEHOPE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0