Elin Andersson blev räddaren i nöden.

Höll ju som sagt på att dö av tråk-het igår. Och eftersom att jag visste att bella inte var hemma heller så fick jag försöka ändå. Det slutade iallafall med att hon och hennes mamma kom och hämtade mig klockan 23 typ. NICE. Kom hem till dom och satt och snackade med bellas mamma & hennes sambo, eller särbo eller vad säger man? Satt iallafall och snackade om skolan och gymnasium och massor. Åt mackor och sen borstade jag och elin varandras hår, hihihi. Det är nice. Vi somnade väl vid 3, bellas säng är nog tamifan den skönaste jag vet!


gammal bild. tror den är från i vintras någongång.

Vaknade innan 10 idag utav att ett flughelvette satt på min läpp. Den surrade runt i säkert en halvtimme och jag trodde jag skulle tuppa. ÅH va arg jag var, jag hade liksom inte sovit klart klockan 10?!?!?!?!?!?! Iallafall så somnade jag om när flugan blev tyst och sov till halv11/11. Gick upp och käkade och kikade på tv, och det är så dagen har sett ut.


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Jag vill oxå bli kammad!! :)

2010-08-13 @ 14:32:03
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0