Ber verkligen verkligen om ursäkt!

Har verkligen bloggat urdåligt. Har inte haft tid, lust, ork eller nåt. Men jag drar ihop dom närmsta dagarna nu lite snabbt iallafall!

Fredag den 13onde: Jag var med Michelle, och sedan sms:ade Malva och hörde om vi ville komma och bada i hennes swimmingpool. Det hade vi inget emot och åkte till hökåsen och slängde oss i typ. Det var dö-hett och det var verkligen behövligt med ett bad! Lite senare kom Vanessa & Sara till Malva och snackade lite med oss och efter det åkte jag, Michelle och Vanessa hem.
På kvällen kom Michelle och Malva hem till mig och vi drog till Michelle och tittade på skräckis. Skitmys. Ut en sväng vid 00 och träffade Michelles kompis, och när Malva senare åkte hem så gick Michelle in och jag gick till J&J.
(Och btw så hände det ingenting läskigt eller något fast det var den 13onde)

Lördag den 14onde: Shit jag kommer inte ihåg vad jag gjorde? Åkte hem till Bella på kvällen iallafall och tittade på speedway hahaha. Nej men först tittade vi på film, the last song. Sjukt bra film alltså. Bölade floder men det gör inget! Och juste, jag och mamma hyrde case 39 på dagen också. Läbbig men riktigt bra!

Söndag den 15onde: Hoppade in i duschen på morgonen och åkte sedan hem till Alice som har fyllt 10 år. Grattade henne en sväng och åkte sedan till Henriks fotbollsmatch. Dom vann med 5-2 och han gjorde 2 mål. Så duktig! Träffade Emma och Frida på kvällen, NICE. Dom var saknade, vi har varit utan varandra 2 veckor så att.. Vi mös med popcorn och filmmys. Det blev the last song igen, men det gjorde ingenting, den var lika bra för det! Hade dock skrattattacker i slutet och det blev lite flamsigt så jag grät inte den här gången iallafall! Men shit så vi skrattade. Somnade klockan 5. Ja, 5. Det var äckligt varmt och jag kunde bara inte somna. Icke nice.

Måndag den 16onde: Vaknade hos frida och åt frulle och packade ihop innan jag tog bussen till stan för att åka till farmor. Träffade Filip på bussen, en gammal klasskompis till mig som bytte i skola i 7:an pga något handikapp. Han satte sig bredvid mig, bjöd på ett tuggummi, berättade om vilka han var kär i osv.. Han sa även att han tyckte jag och Joel passade bra som Eva och Adam, och att jag passade med Olsson & KP. Alltså jag garvade hela vägen till stan, jag hade verkligen saknat fille!
Väl hos farmor så åt jag mat och sen hjälpte jag farmors granne på 85 bast med diverse saker i hennes lägenhet. Hon är gammal, liten och har väldigt ont i benen. Så jag dammade, plockade ner saker från hyllor och så vidare. Tjänade 200 kronor på det, hihi! Riktigt snäll är hon tanten och jag hjälper henne gärna fler gånger, heheh. Nej då, men klart man hjälper till liksom, en dag sitter jag där själv. Mamma kom och hämtade mig vid 16 och vi  tog en tripp ner till stan och kikade på skor. Hittade ett par skitsnygga boots från skopunkten som jag antagligen ska haffa! Hem och tog in posten hos mormor och morfar, och sen hem och umgicks med Henrik & Saga.

TODAY: När jag vaknade kom Saga över och pysslade med mig. Gjorde ett fint krya-på-dig-kort till Bella som har blivit sjuk igen stackarn! Ni kan kika på det här! Sen åkte jag och hämtade Vilmapilma på fritids och sen åkte vi hem och käkade glass.
Nu på kvällen har himlen öppnat sig och regnet har vräkt ner, men när det hade slutat så tog jag med mig Saga till spåret och sprang ett varv. Skönt! Gick utan problem och det var asnice väder att springa i också!
Nu ska jag snart duscha och sen sova. Imorgon ska jag damsuga och plocka äpplen hos mormor och morfar. Suck. HIHI.

Så! Ber om ursäkt för yberlångt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0