About things.

Okej, jag har lite att berätta. Kan börja med fotbollen.
Jag har slutat, på heltid. Inte bara en paus. Jag tycker inte att det är lika roligt längre, och därför känner jag ingen lust att träna och då är det ingen vits med det. Jag älskar mitt lag på alla sätt, men just att spela.. Kanske att jag ändrar mig nästa år, kanske inte. Men jag har slutat på heltid även denna säsong. Men tack för tiden som har varit tjejer. Ni är helt underbara och jag önskar er fett med lycka till i framtiden!


så gammal bild!

Gröna lund. Vi skulle ha åkt idag, men Bella är sjuk. Tur i oturen eftersom att vädret hade svikit oss något så fruktansvärt. Eftersom att grönalund öppnar klockan 15:00 hela denna vecka så blir det rätt sent. Och eftersom att ingen utav oss hittar superbra och så, så kan vi inte åka eftersom att det stänger klockan 22:00, och då blir det svårt att ta sig till tåget i mörkret osv.. Vi suckade och tänkte att jaja, det blir en annan gång. Synd bara att sommarlovet är slut om några dagar. Men, Malvas superdupersnälla pappa löser detta. Han kommer och hämtar oss med sin stooora bil på fredagkväll när grönan stänger. Så jädra schysst! Självklart betalar vi bensinpengar och så, men ändå! Så snällt så det finns inte. Bella måste såklart vara frisk, annars blir det i september istället!


Förra året med Bella.
- "Malin, nu ska vi åka Jetline okej?"
- "Nej."
- "Varför?"
- "För att det ser ut som en jävla spagettitallrik."

Jag åkte iallafall allt i hela spagettitallriken sen ... =P

About money.
På 2 dagar har jag tjänat 400 kronor på att hjälpa till. Tar in posten och plockar äpplen hos mormor och morfar, fick 200:-, samt hjälpte farmors granne, 200:-. Riktigt nice, behövs verkligen då jag kommer vara pank efter grönalund..

Det var lite jag skulle berätta nu. Kommer säkert på mer senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Gröna Lund. =)

2010-08-18 @ 15:41:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0