vädret gör mig trött - väck mig när det blir sommar.

Var på iup-samtal för typ 2h sen. Gick bra, anders sa iaf att han var stolt över att han hade en så musikalisk elev i sin klass, och det var ju kul att höra :-)

By the way så fyller jag ju år om precis en vecka idag, och jag har kommit på lite jag kan önska mig. Problemet är bara att mamma sa att jag skulle tänka på att inte önska mig för dyra saker för att jag ska ju snart konfirmera mig och så. Men jag önskar mig typ bara "dyra" saker.. Men jag kom på lite annat också!
* cykel
* mobil
* converse
* nya benskydd
* smycken från cocoo & andra ställen
* presentkort från gina,hm elr bikbok
* shoppingdag med mamma
(haha på det sista, men alltså då menar jag inte en dag på stan utan kanske åka till sthlm, mamma betalar, äta god mat & mysa - typ så)

Aja, nu ska jag göra klart mitt jävla arbete om Jehovas vittnen och sen är det andra avenyyyyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0