Mondayyy

Första dagen i skolan idaråå. Gick galant vill jag lova! Först vare spanska, fick flytta fram provet till ons för jag hade helt glömt bort det! Sen teknik & sen matte. Fick reda på matteproven, jag hade vg, wiho! Likeittt. Sen vare lunch & sen vare so. Bestämde att jag skulle jobba om Jehovas vittnen på religionsarbetet. Sen fick alla gå utom jag,becka,becca,jossan&pontus för vi skulle göra våran powerpoint redovisning om brott. Jag gjorde om knark, det gick mkt bättre än väntat faktiskt, jag kom ihåg allt utan att kolla ner i datan en enda gång! Sen fick jag reda på att jag hade mvg på so:provet också, det om brott och så, superglad. Sen var det engelska, helt okej. Sen projekt, fick skriva lite om praotiden. Sen slutade vi 15:00, asnice dag!

Ikväll ska mamma ha typ något inredningsparty så de kommer massa tanter kvinnor damer tjejer eller vad man nu säger, hit ikväll! Ska städa mitt rum liite och sen göra rent hamstrarnas burar. Det blir antagligen myspys med grannbarnen ikväll också. Har verkligen saknat vårarna och somrarna med dessa underbara människor alltså. När det är barn ute och cyklar och springer runt på allas tomter på kvällarna här på våran gata, då vet man att det är vår ska jag säga! Nej nu vart det här ett väldigt långt inlägg, nu måste jag börja fixa & dona lite!


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Ja inte fan kallar du mig TANT! ha ha....



Skönt att det gick så bra på proven, va duktig du är!



KRAM

2010-04-12 @ 22:05:58
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0