onsdag

Jag sov ju hos bella igår, och det blev riktigt sent igår! Brukar inte vara uppe så länge, men 04:30 somnade vi.. Så kan det gå när man har riktigt mysigt&kul med sin bästavän! Iallafall så vaknade jag imorse och kollade på klockan, såg att den var halv2. Vart besviken, hade ingen lust egentligen att sova bort hela dagen. Iaf så väckte jag bella & hon tyckte likadant, haha.. Iallafall så gick vi upp och drog på oss kläderna och cyklade hem till hennes mamma och åt resterna från våra ost&skinksallader från igår. Juste, igår när vi va på pizzan & köpte salladerna:
pizzagubben: hej drottningar, ni är väldigt välkomnade!
jag: tack, ni har fått jättefint nu ju! (dom har haft stängt en månad för renovering, nu äre skitsnyggt!)
pizzagubben: tack så mycket!!! sånt värmer att höra!!!!
vi gick och satte oss..
pizzagubben: ni kan ta varsin läsk i kylen, bara att ta!
Aw;) Så ah, vi tackade och tog emot. Jag dricker ju inte läsk men det gör bella, så hon fick min också, haha!

Jag cyklade hem från bella typ vid 17:00 och åt och sånt. Tack för igår/inatt/idag belliiii!♥♥♥


btw, mamma kom in för ettag sen och sa att hon hade gömt påskägg i vardagsrummet, lite sent ute men spela roll? Så när jag hittade det så började jag äta ur det och äter fortfarande! Haha...


Kommentarer
Postat av: frida

haha söt du är, klart ni fick gratis dricka. man får ju dem gratis denna vecka just för att dem har "öppningspremiär"! :D<3

2010-04-07 @ 21:30:36
URL: http://fridarebeccaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0