malin+bella

Åkte på gudstjänst imorse tillsammans med bella, mamma & anneth. Lite segt kanske men de var ju den sista gudstjänsten som jag ska på innan jag konfirmerar mig. Skönt. Sen åkte jag hem o chilla lite och sånt och sen åkte jag till bella. Vi gick till konsum och hon bjussa mig på en glass, gullibelli.
Jag: Fan att jag inte tog med mig pengar jag är fett sugen på glass..
Anneth: Vart ska ni nu då?
Bella: Vi ska gå och köpa glass.
Jag: Ska vi?:D:D
Bella: Japp, jag bjuder. Du fyller ju ändå snart år.
Hihihi, de blev nån ny typ cornetto freestyle eller nåt, den va rätt god - om man spottade ut nötterna! Hihi, sen gick vi omkring lite överallt och pratade om massor av roliga saker som har hänt. Sen gick vi hit till bellas mamma och nu ska jag väl hem om ettag. Matten väntar på mig:(




sötis
iloveyou

FYLLER ÅR OM 3 DAGAR, KAN INTE FATTA DE SJÄLV:D:D:D:D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0