god kväll!

Jag satte mig precis här medans frida fixar sig det sista, sen drar vi till malva tillsammans med bella&emma. Ska bli riktigt mysigt!!!! Går väl och kikar på brasan där borta också. Jag har förövrigt klippt mig idag, de blev rätt så bra men de känns sjukt kort.. Hehe. Nu ska jag fixa klart mig sen åka iväg! PUSS

eftersom fridas webbkamera inte funkar så kan jag skriva att jag har på mig ett par lackleggings, ett linne, en kort tröja från newyorker och självfallet ett converse-halsband. Blev det vita, trodde det skulle passa bäst eftersom ja skulle ha andra kläder när jag åkte till frida, men när ja kom hit snodde jag hennes tröja och kom nu på att jag skulle ha tagit det gröna, men men.. Det vita duger alldeles utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0