FÖRLÅT

- För en riktigt kass uppdatering. Men vårat internet har inte funkat i helgen+ torsdagkväll&fredag, nice va?:( Men jag kan skriva lite iallafall!
Torsdags: Jag, mamma och henrik åkte till hälla och skulle leta skor, hittade inga skor men hittade istället 2 par tröjor från jc. Fick köpa båda, och sen köpte jag även en foundation! Tack mammsi<3 Träffade Jejje på kvällen och sa hejdå för att hon skulle åka till spanien.
Fredags: Åkte ner på stan med lillebror med kvart över2 bussen. Träffade mamma och drog och köpte skor då istället. Fick med mig ett par röda converse, och ett par lackleggings hem. Sen var det irstablixten. Mötte tyrold, det var helt klart våran match, vi var bättre än dom. Men de blev så stressigt i slutet och tillslut blev det 6-6. Sen åkte jag hem och kollade på talang. Asså uffe ballaballa, jag garva så jag dog.
Lördag: Upp tidigt, åkte på irstablixten. Spelade 2 matcher och förlora båda.. Kristianstad var väl bättre än oss helt enkelt, men torsby(?) .. Ah de va bara otur. Efter matcherna skulle vi ha sovit på sörby, som en liten avslutning eftersom irstablixten är det sista som händer under handbollssäsongen. Men eftersom min huvudvärk var olidlig och jag mådde skitilla så stannade jag hemma och vilade upp mig istället. Kollade på körslaget på kvällen. Fan va grymma team picasso var, jag röstade asmkt och sen ropade Gry upp dom först!!! Om jag skrek, haha. + att olivia sjöng solo och det var grymt!
Söndag: SOVMORGON, sen vid 12 åkte jag och mamma och hämta lite tjejer från sörby osv. Sen åkte vi och kollade på matcher och sen spelade vi, förlora.. Laget vi mötte var faktiskt bra, men vi skulle ju ha vunnit :( Aja, riktigt besviken var jag iallafall, men de har gått över nu iaf(a)
När jag kom hem chillade jag lite och åt och sånt, sen hade henrik och martin(granne) satt upp studsmattan, så vi gick dit och hoppade massor, sen kom saga, vilma, erik och sara också. Hoppade massor och sen körde vi kurragömma, hihi de va skitroligt. Jag körde med vilmis, världens sötaste. Nu ska jag plugga lite, sen är det skola imorn. Fyfan för att gå upp tidigt, fyfan för läxor. Tummen upp till att träffa alla igen och tummen upp till att kunna cykla till skolan. Det gillar vi verkligen!

Dagens FETA minus är att handbollen är slut, jag kommer dö utan den, det är ju skitkul och jag vill inte att den ska vara slut :(


mina lackleggings ginatricot 149:-


och mina nya älsklingar! bara vita som saknas nuråååå. Stadium 699:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0