För exakt 11 år sedan ..

.. fick jag världens bästa lillebror. Han börjar dock bli stor nu - samma storlek som mig på skor&snart växer han väl om mig också..! Men jag tycker alla kan gratta det lilla aprilskämtet iallafall!♥♥♥♥♥♥

Har ni blivit lurade än då? Själv vart jag fet lurad av bella :(:( Vaknar och kollar som alltid min mobil. Sms från Bella:
Jag har spytt hela natten!! Mamma tror att det är magsjukan!!!
Och jag bara slänger mig ur sängen och ringer henne, ingen svarar. Jag tänker bara att shit körslaget då? Magsjuka ska fan inte få stoppa oss! Frida&Jossan dom stackarna har redan varit spy-sjuka, men dom är som tur är friska! Skulle inte förvåna mig om jag fick feber eller nåt, men då åker ja ändå, inget stoppar oss nu! (hoppas jag iallafall).. Men iallafall, jag ringer bellas mobil:
Hon: Hej! (låter lika glad som alltid)
Jag: Skämtar du med mig eller??????????!!!!!!!!!!!!!
Hon: APRIL APRIL! Hahahahah
Jag: Men VAF*N BELLA! VET DU HUR RÄDD JAG BLEV?
Hon: hihihihi!

Nånstans när jag fick det där smset tänkte jag väl att, kanske är det ett aprilskämt, men det trodde jag skulle vara för bra för att vara sant. Tack och lov att du inte är sjuk! Inte än iallafall.. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Frida

haha hon skicka till mig också, ska slå henne imorgon dumma unge:(:(<3

2010-04-01 @ 16:23:27
URL: http://fridarebeccaa.blogspot.com
Postat av: frida

och juste, GRATTIS HENKE!

2010-04-01 @ 16:23:53
Postat av: elin

men man får ju luras på 1:a april, hihii:D

inget skämt blir det idag iallafall (TRÅKIGT)

p-p-p-p-ö-s-ar

2010-04-02 @ 10:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0