back.

Förlåt för en riktigt kass uppdatering, ber verkligen om ursäkt för de. Men - jag har varit i rättvik fredag-söndag. Konfirmationsläger you know. Planerade inför konfirmationen, sjöng, mässor, lekar & sena nätter med världens bästa människor! Segt vare väl att gå upp 7 varje morgon men thats life. Sov typ 4h varje natt, höhö.. Lördags morgon var ju för trevlig! ironi* Vi ligger och sover så sött i våra sängar, klockan är 05:50, och in kommer ett helt drös med grabbar som skriker, slår i väggar & massa, bara för att irretera och väcka alla. Fan va arg säger jag bara! Sov ju så skönt. Somnade om 06:35 och sov till 07:00 - NICE. Mässa, körslaget och disco på lördagskvällen, asmysigt. Sen typ sångstund 2h med kekke(?) också, det var sjukt skoj! Och självklart sjöng team picasso sig vidare till semifinal, very nice. Men sen på lördagskvällen började jag må skit, mådde illa och kände mig bara allmänt hängig. Imorse när vi vaknade mådde jag skitilla fortfarande, så eftersom jag har världens bästa mamma så kom hon och hämtade mig, i rättvik - 2½h härifrån, och mormor följde med som sällskap. Bara för att jag vägrade åka buss, för jag är åksjuk och mådde redan skitilla.. Hade de iaf riktigt mysigt med mor&morsmor på vägen hem faktiskt. Mår bättre nu, lite hängig och slö, men sover man 4h varje natt så har de sina förklaringar, jag är iaf glad att jag är hemma. Bilder kommer nog senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0