1 aprilllll

Jag tror aldrig i hela mitt liv att jag har hostat så mycket som jag gör nu. Det har blivit mycket värre nu på kvällen efter att alla gäster har åkt hem. Det är så jävla jobbigt, det känns som att jag ska spy för jag hostar så mycket. Har tagit näsdroppar, druckit te, halstabletter, ingenting hjälper! Hoppas för guds skull att det är bättre på lördag, jag orkar inte hosta, jag borde få magrutor snart!

Men iallafall så har det varit lite folk här idag och firat henrik, och jag har lekt med Jack & Felix. Så söta så! Brottade ner Jack, då sprang han iväg och kom tillbaka efter nån minut med en riddarsköld som han skulle försvara sig med. Världens gulligaste ungar som sysslingar har jag iallafall! ♥

Såhär såg jag ut idag;




Allt från gina, exakt allt haha!
Leggings
Baslinne
Linne
Kofta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0