12.00

Hej, jag vet att jag inte har bloggat på 100 år. Men jag har gjort så himla mycket annat så har inte hunnit. Iallafall så är det grymt skönt med lov&jag vill inte att skolan ska börja igen. Men ikväll är det iallafall träning och den sista också, för på lördag drar vi ju iväg till falun! Ska bli riktigt roligt, och jag hoppas det kommer gå bra också! Men ah det var väl allt jag hade att säga. Imorn blir det nyårsfirande med brudarna, hoppas jag iallafall. Men först ska jag vara hemma och gratta min moder som fyller år imorn.


Wihoo!

Kommentarer
Postat av: caroline

lääängtar som fan till kopparcupen ((:

2009-12-30 @ 13:46:37
URL: http://caroliinearih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0