You are my sweetest downfall..

Hello sweetisar! Haft en bra gårkväll/natt? Jag har iaf det!

Igår var jag med Bella & Emma. Vi kollade på idol och sen brottades vi som vanligt i sängen. Haha Bella var den stora loosern kan jag ju iallafall säga.. Massa grabbar som ville träffas men det fanns ingen ork för det för tyvärr. Men sen skulle vi gå från Bellas mamma hem till mig. Det var scary kan jag ju säga. Hörde en moppe i full fart och sen blev den tyst och en tjej började skrika skithögt flera gånger. Våran första tanke var att springa dit och kolla vad som hände, men vi kunde inte komma på vart det kom ifrån. Sen slutade det och vi var tvugna att gå hem, usch..
Eftersom killarna var hos min granne så sa vi åt dom att vi var utanför hans hus och sen gömde vi oss i några djupa buskar på någons tomt, haha det var sååå kul! Killarna ba: "Nej men nu skriver malin till mig också att dom är här och att dom ser oss" Och då härmade jag allt dom skrev genom att skriva samma sak i ett sms till den som sa det. Och tillslut så hörde man dom ba: Men vafan dom är ju här! Dom hör oss ju, vi måste hitta dom. Så vi satt där tysta som musar, ända tills erik ba: "Jag ser dom!" Och sprang åt heelt fel håll. Då började vi skratta, och tillslut hittade dom faktiskt oss, men det var sjukt kul. Sen snackade vi lite med dom, sen kom det några grabbar till. Tyvärr kunde jag inte bjuda in alla 8 på filmtittning eftersom mamma och pappa skulle upp och jobba. Men anyway!!
Vi 3 gick in och gjorde mackor & sen satt vi och pratade om massa saker. Det var supermysig. Dom gick hem vid halv1. Puss på er!


I loved you first.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0