Tha Depp-Day

Söndagar betyder deppp. Så har det alltid varit. Det är långt till nästa helg, det är skola dagen efter & ah.

Kräftkompisarna gick inte hem förän straxt efter 2. Jag var då väldigt trött men somnade sent ändå. Vid 3 kanske. Och ändå så vaknade jag före 10 imorse..? Snacka om att rutinerna är skol-inställda. Jag kan inte sova lika länge nu som på lovet, inte ens i närheten.

Jag kollade på en film jag hyrde igår - the blind side. Den var jättebra. Tragisk men med ett bra slut, och sånt gillas! När jag hade kollat klart så hängde jag med familjen till hälla. Vi skulle kolla på kylskåp haha, men jag kikade på lite annat. Locktång, ny tv, iPod och lite mer. Köpte allt. NOT.
La undan en tröja från dm-mode som jag eventuellt ska klirra. Måste fundera lite då den kostar 500 kronor, inget jag bara köper för att pryda garderoben liksom. Men jag är riktigt sugen på den så eventuellt så blir den min imorgon.

Nu sitter jag här och ska snart gå och spela lite gitarr. Svenska, en jävla massa matte och en lång dusch står på listan också. Har frågat om prao på brynolf bagare med malva. Hoppas det går, syon måste ha svar imorgon vart alla ska va, annars fixar han. KUL att praoa på typ björkmans bil!!!!!

 
Tröjan jag eventuellt ska ha. Pippitröja. Mysig och fin. Snygg till Jeans. Asskön. Hörs.

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Sån där har min moster som alltid ska försöka leka tonåring! Hahaha, men den är apsnyggg!:D

2010-09-24 @ 17:14:45
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0