Sista dagen i skolan, check!

Hääärligt värre med studiedag imorgon & prao nästa vecka. HAHA IN YOUR FACE!!!! Skämta =P

Inledde dagen med idrott. Vart så sjukt arg på detta jädra velande hit och dit. Hade en jobbig natt, vaknade ett par gånger och trodde jag skulle dö när klockan ringde imorse. Skyndade mig på med idrottskläderna, Bella kom och vi mosade i oss frulle, sen drog vi till spåret där vi skulle springa på idrotten. Kommer dit och sitter där typ 5 minuter och funderar på varför ingen kommer. Sen ringer Malva och säger att vi ska va inne (!?!?!?!?) FAST våran idrottslärare sa att det var spåret. Aja, cyklade med eld i baken ner till idrottssalen, hade sjukt ont i benen för dom där jädra grodhoppen på handbollen igår, heheh. Kommer till idrottssalen och vad får vi höra? Jo att det ÄR i spåret. ÅÅÅÅH shit, vart så arg. Har en halvtimmes lektion, vääärt. Men sen fick vi iallafall vara inomhus och hoppa höjdhopp. Får skjuta upp spåret till någon annan dag. Skönt för mina ben haha!
(Blev btw så arg så jag ville slå någon, men istället sparkar jag med fullaste kraft in i en buske, och ut hoppar en liten vettskrämd hare, fick såå dåligt samvete och ville gå och klappa den och säga förlåt, men då vart den rädd för mig..)

Nog om den incidenten. Hade so, syslöjd, matte, spanska & no. Slutade straxt efter 14 men kom ändå inte hem förän klockan 16. Hade otroligt roligt i skolan med Emma, Bella, Frida & Olivia. Satt och snacka om massa och sen började vi toka oss och alla lärare trodde vi hade fått fnatt. Haha shit vad vi skratta alltså! Hihi.



Uppdaterar nog lite mer senare. Hörs , pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0