Men snälla söta rara..?

Jag får ärligt talat panik snart. Sitter och skriver ner alla glosor vi har i engelska tills provet nästa vecka. Stannade på 127 (!!!) helt enligt mig oanvändbara ord. Tillexempel "Tillflyktsort". Ursäkta, men exakt vad har jag för nytta utav det ordet i min engelska? Har dessutom redan tagit bort alla som jag känner att jag redan kan så pass bra så att jag inte ens behöver träna. GOSH. 2h tills idol, kör hårdträning tills det börjar, då kommer jag vara så gott som avliden.

Dagis idag var helt ok, bättre än igår tillochmed. Teatern imorse, haha, ja ni. Inte riktigt min humor men barnen var såå duktiga och satt med stora ögon och lyssnade noga på allts om sades, hihi. Finns inget sötare än ett nyvaket barn som kommer upp i tröja + blöja med helt ruffsigt hår, som halvsovandes går mot en och störtar ner i knät där han/hon vill sitta och mysa. Imorgon ska vi till skogen, hmm, mindre kul. JAJA! Back to tha plugggg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0