I'M NOT A ROBOT.


Asså Frida. Du är verkligen bäst asså. Har setat och letat efter den här "lindex-reklam-låten" i någon vecka. Höjer volymen varje gång den kommer i idol-reklamerna och sjunger med. Men jag vet inte vad den heter. Har diskuterat det med allt och alla, och nu lägger Fridalee upp den på sin blogg och skriver "Till dig Malin". Söto-bert!!

Anyway. Skolan idag var chill. Cafeterian till halv11 med Malva & Bella. Brandövning mitt i skiten också, i regnet. LÄGE!! Iallafall så blev vi nästan bokstavligt talat utknuffade i pissvädret i tunna kläder utav vaktmästarn. Och 1 min efter kommer lärarna med jackor & paraplyer men utan handväskor. NÄMEN OJ, det brinner nog på riktigt tror jag. Aja, det är väl för våran skull antar jag.

Hade matte, engelska, svenska & no efter lunch. Vilket var segt. Eller svenskan är bara rolig, jag älskar svenska. Jag älskar att skriva, jag har gjort min blogg till en ny bibel. Jag älskar det. Jag ska ha mvg, that's it. Min lärare tror att jag kan klara det, jag ska klara det!

Hängde med J&J hem efter skolan och busade med Zelma. Fick även se på hamsterbebisarna. Alltså dom har 2 hamstrar, 1 hona 1 hane = bebisar. Små rosa knubbar med gråa fläckar. Ändå blev jag helt crazy. Djurbebisar eller vanliga bebisar, rosa eller slämmiga spelar väl ingen roll - skiitsöta! Dom lär bli ännu sötare sen antar jag. Det som är lite kul är att varje gång jag kommer hem till J&J så finns det nya djur. Nästan iallafall. Just nu har dom 4-6 kaniner (vet inte hur många), 2 hamstrar och snart 2 hundar också. Sa jag att dom hade 2 råttor också? + hamsterbebisar. 4 stycken.

Iallafall så snackade vi om allt mellan himmel och jord. Vi har inte varit på jättelänge, har saknat dom, vi har glidit ifrån varandra. Vi mös och det märktes att vi inte hade varit på länge. Det fanns SÅ mycket att prata om. Mer än det fanns när jag "bodde" där. När deras mamma frågade vart jag var när jag inte var med efter skolan och när hon frågade förvånat "ska bara 6 stycken ha mat idag, men malin då?"

Pluggade häcken av oss. Har ca 30 engelskaglosor tills imorgon. Jobbigt, det kletar ihop sig i huvudet. Men nu sitter det iallafall! Idol blev det som en avslutning på en mysig dag. Love. Nu ska jag sova snart, ska bara lyssna lite på robot låten först.

Sa ju det, bibel...

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Ha ha tur att du förstod att jag skojade med träningskommentaren.... :)



Nödvändigt och lägga brandövningen mitt i regnet! Lycka till i skolan :)

2010-09-21 @ 22:21:39
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com
Postat av: din emsi

jag älskar dig och din bibel!

2010-09-22 @ 14:41:30
URL: http://www.emmame.devote.se
Postat av: Linus J

Ett tips läs igenom de du skrivit flera gånger .

Sen använd mycket med adjektiv dvs beskriv hur det ser ut .

(Y)

Hoppas du får MVG :)

2010-09-22 @ 18:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0