Second day @ home.

Jag är sjuk idag också och det suger verkligen. Febern har sjunkit ganska mycket men det är ändå jobbigt att inte få gå till skolan ju! Missar provet gör jag också, engelskaprovet alltså. Men bara jag blir frisk snart så överlever jag väl en dag till då.

Sitter och kollar på vakna med the voice. Andreas Carlsson från idoljuryn gärstar. Coolt va? ;-) Ska nog titta på kenza & tyra show snart, hörde att dom hade varit här i Västerås och gästat, coolt!

Men ah, det blir nog en hel del uppdatering idag, tror jag. Jag har kommit på att jag saknar att spela the sims.. Så jag kanske gör det lite senare haha. Får la se hur det blir med den saken. Föresten, kul att så många kikade in igår igen, pussar till er.

Hörs! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0