Sean banan


Något säger mig att den här låten blir årets sommarplåga.
Skaka rumpahhh

Har mått lite halvdant hela dagen. Mådde illa så jag gick och la mig och somnade en stund. Tittat på tv & spelat gitarr.
Idag var det en bra gitarrdag, gitarren och jag samarbetade bättre än vanligt, hehe. Det var en sån dag när jag ville att alla skulle höra när jag spelade. Alltid när jag ska försöka spela in när jag spelar så låter det ingebra, men när ingen hör mig så låter det bättre än nånsin. Kanske händer att jag slänger in ett inlägg när jag spelar någongång, vet inte säkert än. Vågar man? :)

 
 
Lite feelings. Skoja haha.
Kanske blir att ringa någon fin vän efter maten.
Sugen på att snacka med någon mer än mig själv :-)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0