lite uppdatering!

I förrgår var jag ju somsagt med Jennifer! Vi solade på studmattan, badade i hennes feta pool, 24 grader - awesome! Sen bad jag mamma hyra "allt för min syster" till oss, för jag ville se den igen! Så det gjorde hon.
När jag & Jejje hade badat så gosade vi med kaninerna och jag kände på kaninen med bebisar i magen, och den var jättetjock och man kände små bebisar där i. Guud vad jag längtar tills Jejje smsar och säger att bebisarna har kommit, jag kommer vara där på 2 minuter!

På kvällen åkte vi och hämtade min cykel hos Frida och stannade kvar där och snackade ett bra tag. Sen åkte vi till Jennifers äldsta syster för att kolla på filmen som mamma hade hyrt. Eftersom syrran har en egen lägenhet så tittade vi där & det blev jättemysigt! Vi tittade även på en tecknad film, som är helt grym. Jag har alltid älskat den, Anastasia heter den. Så mysig film. Jag brukar inte gilla tecknat, men denna är verkligen bra! Tack för mysigaste kvällen tjejor.


Igår så var det midsommar. Vi gick till midsommarstången vid 3, där det hände massa saker. Dansade (som vanligt) ingenting, men jag sålde lotter med Jennifer. Sen när det var slut så åkte vi hem och fixade lite och cyklade sen hem till kompisar där vi skulle fira midsommar. Tittade på fotboll & åt mat, spelade kubb & brännboll och lite sånt. 

När vi spelade brännboll så kom Jessica, Carro & Sara. Jessica kom på att hon ville se en film som Måns hade, en som heter "Spökhistorier", som vi alltid tittade på, på halloween när vi var små. Så vi lånade den och gick hem till Jessica. På vägen dit så informerade dom mig massor om 9an, hihi. Eftersom dom är ett år äldre så passade jag på att fråga massa saker som jag undrade över. Blev rätt lugn när dom hade berättat allt faktiskt =P haha. När vi kom till Jessica tittade vi på filmen och sen skrämde vi upp och själva. Haha verkligen sköna lirare, tror vi skrattade typ hela tiden!.. Vid typ 1 så gick vi ut och vandrade på byn, inte en kotte syndes till, eller jo, 1 typ. När vi hade gått typ en timme, så gick vi hem till Måns igen, lämnade tillbaka filmen och däckade i soffan.
Åkte hem vid halv3, trött & frussen som bara den - eftersom jag hade gått runt i korta shorts hela kvällen.
Men det var iallafall en jättebra midsommarafton, hoppas eran var lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0