SUNDAYYY

Blir ett snabbt inlägg nu innan datan dör. Jag är så slö så att jag inte ens orkar hämta batteriet..
Som sagt var ju Jessica här igår. Vi satt i mitt rum och lekte med min hamster & snackade om allt möjligt. Det var supermysigt! Det som är så kul är ju att hon är ett år äldre än mig och då har vi olika kompisar, och på något sätt finns det då mer att snacka om.. (okej det där lät som att vi snackade skit om våra kompisar, så var det inte.) Dom åkte hem vid 1 iallafall, då gick jag och la mig och somnade som en gris.

Imorse vaknade jag typ 11 kanske? Gick upp och tittade på Wallander med mamma och pappa, 3dje gången haha-.-
Nu ska jag och mamma snart till spåret och gå en sväng. Måste börja komma igång lite nu när jag inte har tränat på år och dar..

BTW. Imorn kanske vi ska till gröna lund. Ska åka med grannarna och det ska bli sjukt roligt om vi nu åker.
NU MÅSTE JAG AVSLUTA. PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0