GODKVÄLL FOLKS.


Haha. Gammal bild, men det blir roligare om det är någon bild i inlägget lixom..

Kom nyss hem från Bella. Eller Bellas syster rättare sagt. Alltså allvarligt nu, jag har aldrig i hela mitt liv sett en så söt tjej som Vendela, Fias dotter. Fick titta på henne och sedan låg hon i min famn och sov i nästan en timme. Hon var verkligen otroligt söt, 3 dagar gammal = liten. Lik sin moster var hon också! Gosh, kär är väl ordet!

Jag & bella var ute ettag innan och snackade massa. Typ om att det skulle vara roligt om jag kröp ner i Bellas resväska när hon åker till London i september och sånt. En helmysig dag blev detta helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Elinpezie (bättre än malinpez)

Du är bäst Mallan! Vendela gillar dig, väldigt mycket.

Pussar på dig underbara vän. ÄLSKAR DIIIIIIG♥♥♥

2010-08-05 @ 01:47:43
URL: http://eanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0