världens underbaraste födelsedag

Inget hade kunnat göra min dag bättre, ingenting!!!!!
Idag är jag glad för att jag är jag, för att jag har dom vännerna jag har, för att jag har fått så mycket fina grattis, för att det är min dag, och för att allt i mitt liv just nu känns allmänt jävla bra.

Bellis kom idag vid 9, jag duschade och åt frulle. Sen fixade vi på altanen och hon hjälpte mig med att laga maten,tack hjärtat! Sen kom alla vid halv1-1, och vi åt och så. Pastasallad med kyckling blidde det, alla verkade gilla de iaf! Efter det öppnade jag presenter, fick:
presentkort på gina - 100:-
presentkort på jc - 100:-
örhängen från jc
ringar från dollar store
biokort - 100:-
vanliga pengar - 200:-
muffins av gullismalva
stockholmsresa! av frida&bella

Är sjukt glad för allt! Perfekt verkligen.
Efter att jag hade öppnat allt snackade vi massa och körde viskleken, det gör vi alltid när vi vill skratta, och då menar jag inte skratta utan gapflabba! Det gjorde vi ju också såklart, tills några hade ont i huvudet. Då fikade vi ist och sen tog vi kort och gjorde massa mys. Alla bilder kommer sen! Sen gick alla vid 5.
Jonas kom till mig när alla hade gått och gav mig en present och sa grattis. Fick en ring från ur&penn - sjukt fin! Blev asglad och gav han 234546365 kramar. Nejrå, men 4 iaf. Sen vare konfa som gällde, typ alla sa grattis & jag blev skitglad haha. Sen fick vi tårta på de, riktigt nice;) Tränade också inför redovisningen, gick galant. Sen kom jag hem typ vid 21:10. Nu väntar andra avenyn på mig och jag lääängtar tills jag har skrivit klart detta inlägg, hahah. Nu ska jag njuta av rester från pastasalladen och aa.


Mina sjukt fina ringar. Dom till vänster från bella&frida (de är 3 olika som hör ihop)
Och den till höger är från jonas.


& sen en liten bild på min schnygga, nyttiga & goda mat!

& tacktacktack till alla som gjorde den här dagen till den bästa. Ni är obeskrivliga allihopa!
Puss


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Superfina ringar!! Gulliga kompisar! Jag vill oxå ha presenter :(



:)

2010-04-29 @ 08:39:58
URL: http://ylvisen.blogspot.com
Postat av: Jonas

ÅÅh Gud va kul att du blev så glad:)<3

2010-04-29 @ 23:13:52
URL: http://jonas.ziimi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0