Världens sötaste kompis

Jag såg att Bella / Elin / Elinpez / Pezie / Bästisen, åkte förbi mig och la något i min brevlåda.
Så jag sprang ut och kollade vad det var.




Detta befann sig i paketet.


Såhär stod det på kortet. Lägg märke till klistermärket nere i högerhörnet, naw.



Superduper fina armband. Det här lyste upp min dag! Tack så mycket världens bästa du! Love you♥♥
Ni kan föresten kika in på hennes blogg (klick).
Bläddrar ni ner några inlägg ser ni bilder med en  HEL del smycken som hon har samlat på sig, smyckesälskarn!
Jag har lyckats få länken vit, men mellan parenteserna ska ni klicka för att komma till bloggen!



Nu ska jag dricka te, äta chips & kolla på film med mamma och pappa, när lammen tystnar.
Febern ligger i, hoppas att den är borta imorgon. Puss på er fina läsare!


Kommentarer
Postat av: elin

va kul att du gillade det!!! blir glad när du är glad.

älskar dig och saknar dig super<3333

2010-10-10 @ 21:10:25
URL: http://eanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0