ingen cup i valdemarsvik för mig..

Eftersom att alla vet det nu, så kan jag lika bra skriva det här också.
Jag ska inte med till Valdemarsvik & Nils Liedholms cup 1-4 juli med fotbollen.
Jag tänker ta en paus från fotbollen tills vi börjar träna i höst igen. Jag måste vila upp mig, det är viktigt. Jag har mått illa, haft andningsproblem & haft ont i magen+huvudet jättelänge. Det börjar bli bättre nu, men jag känner ändå att jag måste vila. Sen har jag inte tränat på flera veckor, och känner mig inte i form.

Jag kommer träna mycket själv i sommar, så att jag mår prima när fotbollen startar igen! Men tills dess tar jag en paus. Tack iallafall för alla fina kommentarer när alla ba: "ååh, kommer sakna dig" & "hoppas du kommer tillbaka igen".. Det värmer så mycket!


Bilden är ybergammal.
Men lycka till iallafall tjejor, ni kommer gå långt.

Kommentarer
Postat av: caroliine

vi kommer sakna dig på cuppen ;(

2010-06-22 @ 00:07:11
URL: http://caroliinearih.blogg.se/
Postat av: johanna westin:)

krya:(.., kommer sakna dig på cuppen :(

2010-06-24 @ 23:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0