Designen igen..

Vet inte hur många gånger jag har skrivit såna här inlägg nu. Men nu får det räcka, det kommer antagligen att se ut såhär på min blogg ettag nu. Tills jag har skaffat mig en header. Då hjälper Bella mig med den. Ska bara komma på hur jag vill ha den först, heheh.

Men ja.
Jag har tråkigt, är väldigt kissnödig och orkar inte gå och lägga mig. Hah vilka jävla i-landsproblem jag har! Kan ju iallafall sitta uppe ett bra tag med tanke på sovmorgon imorn! Awesome. Grymt. Bäst. Yes.

Ska eventuellt ner och titta på studenten imorn med tjejerna på stan & sen kanske hem till mammas kompis barn som tar studenten imorn. Allt beror på min mage kan man säga, har haft sjukt ont i magen idag, speciellt nu på kvällen. Men aja.. Gud vilket ointressant inlägg men jag har inget bättre för mig just nu så..

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0