allra sista skoldagen

Detta är tragiskt, fyfan va hemskt. Låter som att jag ska sluta 9;an. Men jag slutar bara 8;an men det är tragiskt som fan:( Kommer sakna 8b så jag dör. Detta är sista dagen (förutom imorn då) som vi kan kalla oss för 8bäst, den bästa 8:an och allt det där. Sen heter vi 9bäst. Fått reda på idag att världens bästa mattelärare ska sluta, våran handledare + kanske en annan superduperbra lärare! :(
Men men.. Deppar inte, för det är avslutning imorn och då ska jag kramas med alla alla alla.

Nu ska vi till ip och spela brännboll, vi kommer klassa alla andra klasser - precis som i klasstävlingen!
Becca till en lärare idag: Vilka vann klasstävlingen i måndags?
Läraren: Vilken klass tror du?
Becca: 8b såklart?
Läraren: Ja verkligen, ni vann stort över alla andra klasser. Ni utklassade!

VI ÄR BÄST PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: EMELIE.

SV; ja exakt! haha. 8b är fan bästa klassen! kram:)

2010-06-09 @ 15:30:30
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0