more about me



1. Jag suger på att kasta pil på piltavlor, ändå älskar jag att göra det.

2. När jag har tråkigt sitter jag och läser samma bloggar om och om igen.

3. Även fast det gör jätteont att springa barfota på grus, så älskar jag det för att det känns så somrigt.

4. Jag älskar att gå omkring i pyamas en hel dag.

5. Jag är inte lika rädd för fiskar nu som jag var förra sommaren.

6. Och nu doppar jag mig mycket snabbare när jag badar än förra sommaren.

7. Min favoritfrukt är melon, alla sorters är helt underbara.

8. Min kropp verkar vilja sabba den här sommaren för mig, men never ever!

9. Jag har ingen aning om vilka alla är som läser min blogg, bara några.

10. Jag tycker det är drygt när folk härmar.

11. Jag har aldrig i hela mitt liv rökt, snusat, druckigt osv.. Smakat, men aldrig mer än så.

12. Jag har inte en blekaste aning om vilket gymnasie+inriktning jag ska välja sen.

13. Jag vill jobba som journalist, eller jobba med barn.

14. Vi har världens bästa grannar, och jag trivs verkligen där jag bor.

15. Jag är avundsjuk för min lillebror har fått en ny mobil. En sån som jag ville ha men i svart.

16. Jag vill åka utomlands snart.

17. När jag och mina vänner tar studenten ska vi åka utomlands.

18. Jag skulle verkligen vilja ha en båt, och vi kanske ska köpa en, men bara kanske.

19. Om inte jag får spela gitarr på en hel dag blir jag tjurig. Hur ska jag klara skåne?

20. Nu ska jag äta pannkaka med fruktsallad!

ps, jag bjuder på den otroligt söta bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0