I will never forget this

Börjar med bilder från Frajdas party!








Amen tjo jag gillar att visa magen för folk!









5 sekunder efter detta puttade Jejje i mig i poolen, ja, med kläderna på.












And from Malvas place!













Hahah, brumma med läpparna och ta kort. Alltid lika kul!






Varje gång jag är hos Malva så står jag alltid och tittar på det här kortet. Vrid huvudet och titta, så sjukt söta!







Håller mig om foten och gråter en skvätt efter Bellas mördar-kast i kubb..

*sadface*

Det svänger fort minsann! Fasen så vi skrattade här alltså!







Denna galet söta unge får avsluta denna bildbomd!
Nu ska jag sova, puss&kram.


Kommentarer
Postat av: michis

haha gulliga , vart har bella köpt sitt linne/tunika som hon hade på fridas party ? tihi :)

2010-07-08 @ 10:22:11
URL: http://ericamichaela.blogspot.com/
Postat av: evelina

Åh vilka härliga bilder!

2010-07-20 @ 12:59:45
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0