jag♥handboll

Skolan idag som vanligt, shit jag behöver ett till lov. Jag orkar ingenting:o
Tack till alla mina tjejer som gör dagarna värda att leva, utan er skulle jag inte vilja gå upp ur sängen på morgonen!

Efter skolan gick jag hem och plugga o kolla tv och sånt. Sen drog jag ner till sporthallen&kollade på brudarnas träning. Själv har man ju dragit på sig en förkylning + ont i vänsterfoten. Måste ha trampat snett igår på matchen eller nåt.. Men jag hade iallafall sjuukt kul på träningen med amanda&tove. Hahah säger jag bara! Puss påer tjejor.
Orkar ingenting på dagarna längre, måste börja somna tidigare. Säger det hela tiden men nu SKA jag göra de!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Ja gå och lägg dig i tid ikväll nu så du orkar! :)

2010-01-26 @ 08:40:24
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0