2010

Va konstigt att det är 2010, det känns jättekonstigt att skriva! Men ah btw så vart kvällen igår vällldigt lyckad. Vi skrattade hur mycket som helst och jag tror alla hade det riktigt kul. Vid tio i tolv gick vi till gärdet där min mormor och morfar bor och kollade på raketer och skålade och sånt, skitmysigt vare iallafall. Sen hade vi ju lite egna smällare också och det var skitkul att smälla! Haha. Tack för igår tjejer, riktigt roligt vare!Y

Nu ska jag börja packa, åker ju faktiskt till falifalun imorn med brudarna på kopparcupen, det ska bli sjukt kul! Vi ska vinna också så alla vet de, för vi är bäst. Det som suger är att jag har världens m-värk.. Usch&blä! Men ah iallafall nu ska jag dra igång lite bra låtar och börja packa!


jag kanske ska få en dvärghamster, ofta inte sjukt söt?(a)

Kommentarer
Postat av: caroline

iår ska vi vinna hela fucking cupen :DDD

2010-01-01 @ 14:32:35
URL: http://caroliinearih.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha du som så gärna ville ha navelpiercing så väljer du hamstern :D

2010-01-01 @ 20:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0