Sitter här med tårar i ögonen

Som alltid när jag sitter vid morfars dator så tittar jag på gamla kort & videos. Han har verkligen allt på bild digitalt och det är så roligt att titta! Hittade en video på min lillebror & min farfar nyss. Jag hade nästan glömt hans röst och han både pratade och skrattade och busade med Henrik, och mina ögon blev helt tårögda. Jag saknar min farfar såå mycket! Helt sjukt att det har gått mer än 4 år sedan han blev en ängel, jag minns honom verkligen!

Här har ni iallafall en tjusig bild på mini-mallan:

Karlsson på taket med chadang-kören. 9 år och hade proppat in kuddar under magen så att jag skulle bli lite fet. Var smal som en pinne på den tiden hihih. Snygg va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0