Yesterday & Today

Kan sammanfatta gårdagen. Åkte ner på stan och kikade runt vart vi skulle äta. Eftersom att allt va så jävla dyrt så slutade vi ändå, som vi förstod, på våran favoritresturang. Nämligen spicy hot. Satt där och degade aslänge och åt tills det kom mat ur alla hål i kroppen (haha). Thai-killen som jobbade där var ju för söt också.
"Ni har roligt!"
"Japp det har vi, tack för maten det var jättegott."
"Tack ni är snälla, och söta också!"
AWWWW. Så söt.

Kom hem till Frida runt 20. Busade och brottades (jag vann, not). Hem till Emma och kollade på film, lotta på bråkmakargatan & karlsson på taket. Jag älskar astrid lindgren, jag gör verkligen det. Kan alla repliker i huvet typ hah..


lånade..

Fridas mamma skjutsade hem mig vid 1 efter att jag och Frida hade varit hemma hos henne sista timmen på kvällen.
THANK YOU GIRLS<3

Idagrååå:
Vaknade klockan ÅTTA?!?!?! Vad är det för fel på mig? Varför kan jag inte sova fast jag är sjukt trött och blabla. Usch vad jag inte orkar detta alltså. Smsade Frida och bestämde träff. Har kollat på min favoritfilm - allt för min syster. Nu vet jag inte vad vi ska hitt på, men något sköj antagligen. BÄÄÄÄ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0