Vidrigt..

Ska berätta om vad som hände mig imorse.

Vaknade av alarmet som ringde. Har mobilen på en hylla ovanför sängen så jag sträckte upp armen. Grejen är den att jag känner inte att jag har någon arm, men det pangar i väggen. Alltså förstår ni? Mina muskler kopplade inte så jag slängde in armen i väggen, men jag kände ingenting utan hörde bara smällen. Blev skiträdd, var nyvaken, det var mörkt och jag hade panik. Sträckte upp den andra armen och stängde av alarmet med iallafall så det slutade tjuta.
När jag ska lyfta över armen utan känsel till andra sidan sängen så händer ingenting. Jag får verkligen panik. Hela jag började skaka & jag fick tårar i ögonen samtidigt som jag försökte övertala mig själv om att det är omöjligt för en arm att radera alla ben i armen under natten. Klappar lite fint på armen med den andra handen, men känner såklart ingenting. Greppar tag i den och skakar den men känner nada. Ni som har sett Harrypotter, när han inte har några ben i armen, exakt så! Fyfan..
Iallafall så kom känseln tillbaka efter någon minut. Och jag hade legat på armen så känseln var helt borta.

Nu kanske vissa utav er tänker att "det där är väl inte så farligt" eller så, men jag fick verkligen panik. Trodde min arm var av & att alla ben i armen var borta. Blä..



Puss på er, hhihihi!


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Usch fy va läskigt...

2010-09-06 @ 22:11:39
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0