Skitväder.

Okej, kan hålla med vissa om att hösten kan vara mysig och så, men inte när det regnar. Blä. Man blir så trött när det regnar och är helt grått ute, men jaja!

Skulle ha duschat igårkväll, men efter att jag hade setat vid datan för länge och spelat massa gitarr så fick jag sjukt ont i huvudet. Hade ju redan det men inte alls så mycket som komma skulle. Alltså det rann tårar och jag såg suddigt, så drygt. Trodde jag skulle spy ett par gånger också, så jag sket i att duscha och somnade såå skönt. Så imorse fick jag gå upp lite tidigare och duscha. Gillar verkligen inte att duscha på morgonen för jag hatar att föna håret, men jaja vad skulle jag göra.. :-)

Gick iallafall till skolan sen, eller nej cyklade. Skitkul att komma till J&J nu på mornarna för lilla Zelma blir så glad när man kommer och busar hela tiden, sötan.
Hade so första. Jobbar om partier, har skolval på fredag så vi värmde upp lite hihi. Sen hade vi föreläsning om etik på nätet. Kom någon kille som hette Niklas tror jag som föreläste för alla 8;or och 9;or. Trångt blev det men det var faktiskt bra. Han var duktig på att berätta och snackade om hur viktigt det är att tänka efter innan man lägger in saker på internet. Allt som man lägger upp, sparas, även om man raderar det. Det ni.

Hade svenska efter det. Vi var typ 7 stycken för alla som inte hade lektion efter svenskan fick gå hem och läsa istället. Så vi satt och pratade hela svenskan om vad våra barn skulle heta osv.. Hihi. Sen no och sen fick jag äntligen komma hem. Har haft riktigt ont i huvudet idag med, men det botade jag med en alvedon så nu är det bra igen.

Så sjukt trött och hatar dessa jävla läxor. Men dom ska göras och sen ska jag somna tidigt ikväll. Säger det jämt men gör det aldrig. Men ikväll ska jag. Det lönar sig på mornarna. Jag är som ett levande lik när jag vaknar och har somnat på tok för sent. Idol också, wiiie!!


Mitt & Bellas mellis igår, nice va? =P

Kommentarer
Postat av: elin

fett nice!!!! GRYM:D<3

2010-09-14 @ 20:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0