River Flows In You.

Hola Amigos.
Var i skolan idag. Helt ok dag faktiskt. Svenska - kollade på film. Matte - snackade handboll med becka + jobbade lite. Håla - åt mat med Bella och fixade prao, får vara på dagis i år igen men vafan, spela roll jag älskar ju småbarn! Musik - dreamteam körde igång igen = jag bella tobbe max. Håla igen - gick till mormor och hämtade äpplen med tjejerna. Mormor var sjuk stackarn. Krya på dig!!!!!
So - snackade om valet. Sverigedemokraterna... jarå. Suck. Sen no & sist spanska. Slutade straxt före 3.
Bella piggade nyss upp mig med ett sms - "glöm inte att vi ska rocka i cafeterian imorgon, puss!" Wii. Sitter i cafeterian med bella & malva imorgon förmiddag så har bara ett par lektioner. På fredag är det studiedag och sen kör vi prao - det är lysande!

Mamma kom nyss hem, hon hade varit och hämtat tröjan jag la undan igår. Och guess what!? Den sänktes idag med 20 procent. Alltså - 400 kronor istället för 500. Strålande. Ikväll är det första handbollsträningen och jag är fett pirrig men ändå taggad :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0