Lite updates.

Eftersom jag uppdaterade igår så betyder det att jag hade fullt upp. Hostade knappt någonting på natten och gick därför till skolan och kände om jag pallade. Det gjorde jag så jag stannade hela dagen, och åkte ner på stan efteråt med bella & emma. Köpte en sjal på bikbok, ni får se bild sen. Kikade mest ut saker som jag och mamma ska shoppa på fredag. Hittade inga skor, eller det finns ett par som jag är inlove with, men dom ska emmsi köpa, och det är inte jättekul att ha lika maybe.. Får se hur det blir med den saken senare.
Åt spicy med elin & sen åkte vi hem med samma buss som emma. Hade skitmysigt!

Jävligt puckat av mig ändå.. Jag har hostat KONSTANT hela natten. Somnade runt 00, vaknade igen vid 02.30 av att jag höll på att spy av all hosta. Gick upp med mamma och gjorde te. Drack det och kollade på animalplanet. Somnade efter någon timme, vaknade igen flera gånger med hostattacker. Var verkligen nära på att spy ettag, usch.. Det resulterade i att jag stannade hemma idag.. Fan va boring det är att sitta hemma.. När man inte ens har sovmorgon, eller nattsömn heller pga hosta så är det värdo. Helt sämst. Har inte gjort något vettigt alls idag heller. Myst lite med min lille plutt men ingenting annat. Så jag ska nog återgå till det nu.
Eller nej, jag måste ha mat. Nu.

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0