Incident.

Nu ska jag skriva en pinsam sak. HAHA.

I förrgår, Tisdags, när jag var i skolan, så ser jag något när jag ska lägga in mina böcker i skåpet. Det är inte mitt lås som hänger på mitt skåp. Blir typ helt chockad och frågar mig själv om jag är helt säker på att detta är mitt skåp. Jag är helt säker verkligen. Mina kompisar intygade det också. Skåp nummer 117, ett överskåp, mitt skåp!

Blir helt till mig och ba "Vafan äre här? Det är mitt skåp men inte mitt lås?" Alltså måste någon ha knipsat mitt lås och satt dit sitt eget. Jag hörde själv hur dumt det lät men jag var ju helt säker. Mitt lås var svart med guldiga bokstäver och ganska tjockt var det. Det nya låset var smalt guldigt.
Någon som börjar ana något?

Går till min handledare och säger att någon har snott mitt skåp & satt dit ett nytt lås och att jag ville se vem som hade tagit det. Hade mina grejer därinne lixom. Skolgrejer alltså. Går på lektion och min handledare kommer in och bekräftar att det var mitt skåp. Han har snackat med vaktmästarn om detta och han skulle knippsa bort det med sin coola tång. Jag kommer ner och visar vaktis vilket skåp som ska brytas upp, jag är fortfarande säker på att det är mitt skåp någon har tagit.

Det samlas massa killar runt skåpet som står och ler. Jag fattar fortfarande ingenting. Verkligen no idea. Precis när vaktis sätter tången mot låset och ska klippa bort det, så säger någon: "Du kanske ska kolla så att det verkligen inte är ditt lås?" Alla börjar skratta och jag börjar fatta. Vaktis tar bort tången och jag provar att låsa upp. Det funkar. Så jävla dum att jag inte ens hade testat nyckeln innan jag hävde ur mig att någon hade baxat mitt skåp.

Det visade sig alltså att killarna i min klass hade dragit bort mitt "överdrag" på låset, det svarta, så att bara det guldiga blev kvar. Det såg ut som ett helt annat lås och det var hela grejen. Alla börjar asgarva. Jag typ dog. HAHA. Puss på er sötisar som fick mig att göra värsta grejen av detta. Men nu får jag nöja mig med ett smalt guldigt lås. Det blir la bra det!

Pinigt va?


Kommentarer
Postat av: Frida

hahah alltså gud va blåsta vi blev, ingen fatta någonting! chillllla pöjkar vi har i klassen dåvaa? :D

2010-09-02 @ 21:30:18
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

ska ta o försöka skriva svar på dina frågor om jag minns;)



vecka 40 praoar vi,jag o min kompis ska fråga runt lite på stan,haha du har såå rätt.ingen tar emot en fan:)

Ja det är bra med mig tack

Hoppas desamma om diig!

Kramizz..

2010-09-03 @ 17:12:26
URL: http://aaalinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0