Gitarr lektioner..

Inte nog med att jag själv eventuellt ska börja ta gitarr-lektioner, nu lär jag även ut lite gitarr spelande till min kära vän och granne Michelle Andersson! Hon fick mvg på en gång vilket är väldigt positivt. Kanske ska satsa på att bli lärare inom musik? Hihihi..


Såhär ser det ut hemma hos mig just nu. Den näst längst till höger är michelles, resten är minnnnna.

Förövrigt så har jag slängt upp håret i en bulle mitt på huvudet och känner mig allmänt flottig & äcklig, men det skiter vi idag. Har kollat på lillebrors fotbollsmatch, dom vann med 5-2 och han gjorde några mål. Han är så duktig min bror, dock har han inte ärvt den talangen utav sin syster..

Nu vet jag inte vad vi ska hitta på, men jag ska iallafall inte ta någon mer godisbit ur min godispåse för jag börjar må lite smått illa just nu heheheh.

PUSS

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Va sjutton får ma aldrig höra någon gång :)



Säg till när henrik har nästa match!



kram

2010-09-12 @ 11:19:04
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0