Bara för att jag verkligen inte kommer på någon rubrik.

Skolan idag var.. Lugn. Hade bild första, skitroligt ju haha! Sen engelska - förhör på glosorna. Kunde allt, så det var nice. Sen ett dubbelpass i so som var segt, men det funkade. Fick sluta en halvtimme tidigare pga skoljoggen så det var bra.
Det var pannkaka till lunch, yummie. Åt lite för många, känns i magen nu kan jag säga. Haha!
Gick skoljoggen. Vet inte exakt hur långt det är med det är typ 6-7 km sa någon iallafall. Det är väl bra. Gick inte så fort eftersom jag hade skavsår men ändå hah! Slutade ca 14.00 ist för 15.30 - härligt!

Har spelat gitarr, nu lyssnar jag på musik och ska snart skriva lite svenska här på datorn. Ikväll är det träning igen. Hörs. Pussar.

Kommentarer
Postat av: Michaela

jag behöver hjälp , snälla gå in på min blogg och svara på frågan allihoppa :-)! http://ericamichaela.blogspot.com/

2010-09-22 @ 17:07:10
URL: http://ericamichaela.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0