Äntligen helg.

Veckorna går så fort. Jag fattar ärligt talat inte.. Snart börjar jag gymnasiet, typ iallafall..

Iallafall! Hade skitnice dag idag som alla fredagar! Började med matte & sen engelska. Sen blev det no och sen idrott som sista. Förbättrade min längd i kul-kastning och var ett moraliskt stöd till alla dessa duktiga grabbar i längdhopp. Pontus hoppade 4.90 och jag var riktigt imponerad!!

Ikväll ska jag och några tjejor käka pizza/kebaba och köpa godis och kolla på idol. MYSIT.
Sitter nu här med min söta / fula vän elinpez och smexar framför webbkameran samtidigt som elin smaskar mig i örat med sin toast som vi nyss gjorde. Jävligt drygt. Älskar henne ändå, lite iaf.

Lite bilder kommer HÄR!! Obs: Vi är lökiga efter idrotten och är fula i håret. Lev med det.
(Obs (igen) , elin är INTE ful i håret enligt henne själv. Och enligt mig, lite.)



KOMMENTAR: JAG ÄLSKAR DIG!!!! PUSS♥
/ELINPEZ

Världens fulaste, men bästa kompisar! Älskar dig Elin. Du är bäst i hela världen!!!! (inte elin som skriver)....

Ha en bra fredag allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0