Övertaggad tjej...

Satt på bänken idag och ville så gärna vara med och spela.. Ibland vill man inte vara för stor & ibland vill man inte vara för liten. Idag hade jag önskat bort 1 år ur mitt liv bara för 2 timmar, då hade jag ju fått spela. Menmen.. Mina matcher kommer senare! Iallafall så blidde det en förlust för tjejorna, men dom var superduktiga för att det var första matchen. Vanessa stackarn gjorde illa armbågen efter att hon hade slängt in bollen i mål, krya på din armbåge eller vad man säger!

Sitter och lyssnar på Geir - Burnin från idol. Alltså, okej han är typ 47 år, men han är grymt bra! Ingen kan säga att han är dålig, för det är verkligen inte sant!

Iallafall så ska jag gå och lägga mig snart, är övertrött på mornarna så jag behöver komma i säng i rimlig tid iallafall. Men vi hörs, pussar.


Så skön stämma, vart har han hållit hus i alla dessa år? En annan skulle sökt på dirren!


Kommentarer
Postat av: Anna

han har tävlat för Finland i Eurovision Song Contest

2010-10-07 @ 17:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0