Mcdonalds eller Max?

MAX! Mcdonalds har jag nästan tjatat ut illa nog.. Mamma ringde och frågade jag ville ha. Nice! Superhungrig..
Hörde att det var någon 17åring som hade blivit misshandlad här i lilla t-berga inatt.. Fick åka ambulans till sjukhuset. Vad är det för skit? Sånt får ju inte hända här.. =(

Iallafall.. Nu ska jag snart käka såfort mamma och pappa kommer hem med maten. Ikväll funderar jag på att slå ner arschlet och kolla på dansfeber.. Det är ju final och det blir nog rätt roligt faktiskt. Aja.. Nu ska jag lyssna på musik, facebooka & senare idag skulle jag behöva en dusch. Frågan är ju om det känns värt när jag ändå inte ska utanför dörren ikväll.. Ha det!  

Kommentarer
Postat av: Michaela

helt klart MAX :-D

2010-10-16 @ 16:09:13
URL: http://ericamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0